Dom Pomocy Społecznej „Jedlina” w Mieni Widok kompleksu budynków

DPS „Jedlina”

Deklaracja Dostępności

Deklaracja Dostępności Domu Pomocy Społecznej Jedlina


Dom Pomocy Społecznej „Jedlina” zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności ma zastosowanie do strony internetowej www.jedlinadps.pl.
Data publikacji strony internetowej: 2010-12-01
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony internetowej: 2025-03-17

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne:

Na stronie mogą znajdować się treści niedostępne: dokumenty zamieszczone w postaci nieprzeszukiwanych plików pdf/jpg (skany dokumentów).

Deklaracje sporządzono na podstawie samooceny przy wsparciu dostępnego narzędzia: Test – European Internet Inclusion Initiative,

(http://checkers.eiii.eu/)

Dołożono wszelkich starań, aby wszystkie strony witryny były zgodne z bieżącymi standardami sieciowymi.
Data sporządzenia Deklaracji Dostępności: 2020-11-10
Data ostatniego przeglądu i aktualizacji Deklaracji Dostępności: 2025-03-17

Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością prosimy o kontakt.

Osoba do kontaktu- Pani Mariola Wąsowska
tel.: 25 7570160 wew. 623
mail: 
finanse@jedlinadps.pl

Każdy ma prawo:

zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,

– zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,

– wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

– dane kontaktowe osoby zgłaszającej,

– wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,

– wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

      1. Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

– Organ nadzorujący: Witold Chojnacki – Dyrektor

– Adres: Dom Pomocy Społecznej Jedlina, ul. Jedlina 12, 05-319 Mienia

– E-mail: finanse@jedlinadps.pl

Telefon: 25 757 01 60

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

wejście na teren DPS Jedlina prowadzi przez furtkę lub bramę automatyczną zaopatrzoną w domofon

na terenie DPS znajdują się 3 parkingi z dużą dostępnością miejsc

– wyznaczono odpowiednio oznakowane miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych

  • pierwsze na parkingu przy bramie wjazdowej.

  • drugie na parkingu przy klatce schodowej Budynku Głównego DPS

– kompleks DPS „Jedlina” składa się z 3 budynków mieszkalnych
wejścia główne do budynków mieszkalnych nr 1 i nr 2 znajdują się na równi z chodnikiem. Możliwy jest dostęp dla osób poruszających się przy pomocy przyrządów ortopedycznych oraz na wózkach inwalidzkich.

– wejścia główne do budynku mieszkalnego głównego nie znajdują się na równi z chodnikiem. Przy wejściu jest dzwonek, którym można przywołać pracownika

– na prośbę osoby ze szczególnymi potrzebami zapewniona jest obsługa na parterze budynku

– w każdym budynku przy bocznych wejściach ze schodami są podjazdy dla osób poruszających się przy pomocy przyrządów ortopedycznych oraz na wózkach inwalidzkich.

– dwa budynki są wyposażone w windę.

– budynek główny – brak windy (na piętrze administracja).

– w holach głównych budynków są tablice wizualne o rozmieszczeniu pomieszczeń, pracownicy udzielają informacji głosowych

– w budynkach nie ma oznaczeń dotykowych umożliwiających poruszanie się po budynku osobom słabowidzącym i niewidomym

– brak tłumacz PJM

– do budynków można wchodzić z psem asystującym

– toalety/ korytarze budynków mieszkalnych są przystosowane dla osób niepełnosprawnych

– schody wewnętrzne są oznaczone taśmą kontrastującą

– drogi ewakuacyjne wewnątrz budynków są oznakowane i posiadają niezależne oświetlenie ewakuacyjne.

Informacje

Ważne informacje o naszym DPS

Ikona wózka inwalidzkiego Dom Pomocy Społecznej „Jedlina” w Mieni

Jak zamieszkać

Sprawdź co jakie warunki trzeba spełnić oraz jakie są zasady odpłatności za pobyt.


Ikona czepka pielęgniarskiego Dom Pomocy Społecznej „Jedlina” w Mieni

Usługi opiekuńcze

Opiekę nad mieszkańcami sprawują: lekarz rodzinny, lekarz psychiatra, psycholog, pielęgniarki, instruktorzy terapii zajęciowej, opiekunowie.

Ikona dokumentacji medycznej Dom Pomocy Społecznej „Jedlina” w Mieni

Terapia zajęciowa

Mieszkańcy DPS „Jedlina” mogą korzystać z dobrze wyposażonego zaplecza terapeutycznego oraz sportowo -rekreacyjnego.

Przejdź do treści